Rumah ku Syurga ku

April 28, 2009 mrs1zn1

salam…

 

This entry is dedicated to special kakak2 ku g berada di seberang laut sana….dgr cite x sabar2 nak tgk keindahan dan kecantikan mahligai istana ima_izni yee….heheheh perasan kejap…

perlu diingatkan..kemera den x secanggih kemera2 senoir2 den haa….so gambar den pun x secantik mana laa…

 

dsc04858

living room

 

dsc04856dining room

dsc04859cahaya yg menyinari mahligai ima_izni… (salah satu tu beli kat c..b..t)..heheh

dsc04857livimg + dining room…amik dari arah dapur..(abaikanla benda2 yg menyakitkan mata anda yee…)

gambar dapur lupe nak snap laa….nanti la len kali eik….

Advertisements

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. K.Nas  |  April 28, 2009 at 2:57 am

    Salam Ima,

    Amboi..cantiknya rumah dia…

    K.nas

  • 2. mumyiris  |  April 28, 2009 at 4:19 am

    cantik kaknas! mcm umah dato’ mansor!!!
    (p.s ima ingat lagi ke dato’ mansor?)

  • 3. mrs1zn1  |  April 28, 2009 at 7:09 am

    dato’ mansor?? sape tu kak?

  • 4. amisah  |  April 28, 2009 at 9:55 pm

    ha ah.. memang lawa ah… hasil tangan ko ke chema? cayalah beb!

    aku xle imagine ah kalau aku hias umah bila nak pindah nanti… takutttt…. keras tangan aku bab-bab nk menghias ni…

  • 5. Nisa  |  April 29, 2009 at 2:13 am

    wow! what a beautiful house u have chema!! aku takdela nak cantik gitu. rumah aku plak tema ‘simple + kontemporary + ikut mana sempat + ikut bajet’..hihi. cantiknya umah ko. *jeles*

  • 6. kak cahaya  |  April 29, 2009 at 4:30 pm

    imahhhh..teruja la akak camni…tak sabar nak balik msia…dan tak sabar nak kumpul harta karun lagi dan lagi….hehehehe…..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

April 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
%d bloggers like this: