kak laily dtg visit

April 24, 2009 mrs1zn1

ni cerita dah basi dah….dah sebln dah kak laily dtg umah mami…x sempat2 la nak update kat sini…bz je memanjang…

hari ni kena jugak curi2 masa sbb dlm teratak laily_mus dah ada dah gambar ni…mana bole jadi camni kan…heheh

kak laily dtg jumaat mlm..habis je keje mami terus g kedai beli la ape2 yg patut…yg ada ikan tenggiri, udang…so ape lagi masak asam pedas ikan tenggiri, goreng ayam ala2 KFC, udang goreng kunyit, goreng sayur…sume menu goreng…sowi ye kak laily…kesuntukan masa…heheh…

kak laily sampai dlm kul 8.30 mlm. daddy x de sbb kene jaga test kat UTM..kak laily lepak umah mami sampai la daddy blk…wan din pun dtg sbb nak jumpe kawan lama..lepak2,,mkn2…minum2…sampai la kul 12 tgh mlm…ajak kak laily tidur je pulai indah..tapi dia x sudi..ye la umah kite kecik joo….

so layan je gambar2 ni..

dsc04837illya ngan baby irris

dsc04838illya with baby irris dan abg amat

dsc04840nyenyaknya kak nani tidur walaupun kepanasan

dsc04841baby irris yang x byk ragam..dgr cite baju ni sama ngan auntie izan yee…camne bole same eik??

dsc04844wanita pemangkin negara…cheeeewaaaaaaa

Advertisements

Entry Filed under: Uncategorized

3 Comments Add your own

  • 1. mumyiris  |  April 24, 2009 at 7:07 am

    ha’ah umah ima kecik sangat la ma!.. cik abang den tu bosa godang… mana muat nak masuk bilik tamu tu… hahaha…
    ma, ramai yg terhingin nak jeling dapo kering ngan dapo basah ko ma… so, bila lagi nak tayang? hehehe…

  • 2. kak cahaya  |  April 24, 2009 at 7:43 am

    salam….Ima..aku ingat ko dpt berita gembira…nak bagi ilya adik..rupanya dpt keje..
    nape nak keje JKR…tak syok ke keje kat UTM tu…kan sng dah kan..dekat ngan daddynya…

  • 3. mrs1zn1  |  April 24, 2009 at 2:08 pm

    to kak laily..den mane ada dapur kering kak…saje je nak ngenekan kite la tuuuu..

    to kak yati…den x mau kejayaan den ni disalah ertikan…dah tiba masanya den berdiri di atas kaki sendiri (selama ni den diri atas ape????)…den dah meluat dgr org kata ‘ko bole laa..laki dr…’


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

April 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
%d bloggers like this: